پاییز فردا تموم میشه.
این ساده ترین جمله واسه شروع کردن یک متن تو شب قبل از فرداست.
شب قبل از یلدا.
هر سال پاییز،فصل نوشتن من بود.فصل خوب نوشتن من.
پس چرا امسال دریغ از یه خط نوشته ی پدر مادر دار؟
به عکسم نگاه میکنم،سال پیش همین موقع ها انداختمش.
زیبا تر و با طراوت تر از حالا به نظر میام.
موقع انداختن این عکس فک میکردم اگه یه ذره دیگه به دغدغه هام اضافه شه سرم میفته کف زمین از زور سنگینی.
امثال فهمیدم که اشتباه میکردم،چون سرم سره جاشه در حالیکه دیگه به زیبای یک سآل قبلم نیستم.
*میخواستم یه چیز دیگه بنویسم،نشد.
*پیر شدم
*پیر تر از اونی که متن ادبی بنویسم.
*شهرزاد رو ببینید،همه چیش خوبه،خصوصا طراحی لباسش.
*پاییز خداحافظ
نوشته شده در دوشنبه سی ام آذر ۱۳۹۴ ساعت 0:59 توسط گیسو |

حزئیات یک خاطره!