ادای روشنفکری

خرید بک لینک
ادای روشن فکری نداریم.

اینکه بلاگفا مامن امن ماست،بحثی نیست و سرش جدل و فلانی داریم.

من بعد اما دلم میخواهد در اینستاگرام بنویسم.

به درک که پاتوق دهی هشتادی هاست،یا لاکچری پسندها پرش کرده اند از عکس های لوکس،عشقم کشیده آنجا بنویم،دوست دارم،کلمه های خودم است،اختیارش را دارم.

اصلا آنجا مینویسم که بفهمم کی میاید،کی میرود،کی به نوشته هایم دهن کجی میکند.

نوشته های خودم است،دلم میخواهد روی دیوار بنویسم اصلا.

خلاصه که اگر کسی بود که به خودپسندی امروز من اعتراضی نداشت،این آی دی اینستاگرام کوچه خاطره: koochekhatere

در کمال دیکتاتوری برای آنها که اعتراضی ندارند،راه کوچه همیشه باز است.

نیمکت,کلاغ,چای در لیوان یک بار مصرف...

ما را در سایت نیمکت,کلاغ,چای در لیوان یک بار مصرف دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 54 تاريخ: يکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت: 21:19

صفحه بندی